We zijn hier nu een week - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Magda Schuerman - WaarBenJij.nu We zijn hier nu een week - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Magda Schuerman - WaarBenJij.nu

We zijn hier nu een week

Door: Magda

Blijf op de hoogte en volg Magda

06 Februari 2015 | Suriname, Paramaribo

Een week terug kwamen we aan in ons eerste tijdelijke verblijf in Paramaribo: een guesthouse dat we voor 5 dagen konden boeken. De temperaturen in Schiphol, vanwaar we s'ochtends de vlucht naar Paramaribo hadden genomen, waren onder 0 gezakt. Een groot verschil met de 30° waarin we aankwamen. Tijdens onze trip van het vliegveld naar ons verblijf werd al snel duidelijk dat het regenseizoen nog niet geheel over was. Eerste aankoop waren dus regenschermen. Vervolgens ons februari logies organiseren. Dat is inmiddels gelukt. We zoeken wel verder naar logies vanaf 1 maart. Maandag, lichtmis 2015 begon ik aan mijn eerste werkdag in het sint Vincentius Ziekenhuis hier in Paramaribo. De eerste drie dagen werden grotendeels in beslag genomen met afspraken over het in orde brengen van de poliruimte.
Vandaag zijn de schilders van de technische dienst hiermee begonnen.
Gisteren eerste dienst. Was gelukkig rustig, met slechts 1 opname gedurende de nacht.
Dit WE terug dienst. Als ik dan wat tijd heb plaats ik wat fotootjes van ons huidig appartementje en het ziekenhuis op de site.

  • 06 Februari 2015 - 01:29

    Roy:

    Hey, well done with the blog! The first step.

  • 07 Februari 2015 - 23:39

    Lieve:

    Leuk. Ik word een trouwe volger

  • 07 Februari 2015 - 23:39

    Lieve:

    Leuk. Ik word een trouwe volger

  • 11 Februari 2015 - 01:39

    Thomas:

    Excellent. Keep them coming!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Magda

Dit nieuwe badmatje maakt me helemaal blij! :-)

Actief sinds 06 Feb. 2015
Verslag gelezen: 377
Totaal aantal bezoekers 14798

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 23 April 2015

To Paramaribo

Landen bezocht: