Donderdag grote visite dag. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Magda Schuerman - WaarBenJij.nu Donderdag grote visite dag. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Magda Schuerman - WaarBenJij.nu

Donderdag grote visite dag.

Door: Magda

Blijf op de hoogte en volg Magda

12 Februari 2015 | Suriname, Paramaribo

Vandaag donderdag, de dag waarop er geen poli's worden gehouden in de voormiddag, maar wel grote visite. Ik heb speciaal voor jullie enkele fotoos gemaakt op de zuigelingen/neonatologie afdeling en bij de grote kinderen. Wat ik jullie hierop vooral hoop te tonen is de gevarieerde etniciteit van de bevolking van Paramaribo en dus van de patiëntjes op de kinderafdeling.
Je mag ook raden waarover het praatje van een van de kindergeneeskundestagairs ging vanochtend: Inderdaad: Sikkel Cell Ziekte.

  • 14 Februari 2015 - 19:08

    Elke Schuerman:

    Hey tante Magda,

    Echt super dat we je hier wat kunnen volgen. Jij bent al beter bezig met posten dan wij :). Nu we beter internet geregeld hebben, hopen ook wij wat vlotter updates te kunnen geven op onze blog. Het ziekenhuis ziet er echt heel proper en georganiseerd uit. Helemaal niet wat wij hier ondervinden. Ik heb nog geen fotootjes durven trekken in en rond het ziekenhuis. Ik weet niet goed of ze dit wel ok gaan vinden en vrees dat mijn camera misschien gepikt wordt ;). Ook een leuk huisje! Maar als ik het goed begrijp wordt dit niet jullie vaste huisje?

    Tot binnenkort!
    Groetjes,
    Elke

  • 17 Februari 2015 - 21:23

    Angela:

    Hoi magda

    Wat leuk om allemaal te zien en je zo te volgen. Ik vind het er goed uitzien daar.
    Ik heb Yves vertelt wat je daar doet: dat vond hij toch wel heel aardig van jou....
    Heb je leuke collega's? En begin je al een beetje te wennen?



    Een hartelijke groet
    Angela

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Magda

Dit nieuwe badmatje maakt me helemaal blij! :-)

Actief sinds 06 Feb. 2015
Verslag gelezen: 407
Totaal aantal bezoekers 14801

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 23 April 2015

To Paramaribo

Landen bezocht: